God dagens!

Två underbara dagar har passerat. I förrgår var jag och mamma på kupolen på mellandagsrea, handlade lite för mycket som vanligt... ooops. ;) Och vet ni vem som ringde mig när jag var där?! Marris!!! Hon undrade om vi inte kunde ta en promenad lite senare. David som var fast i Borlänge p.g.a. snövädret följde med hem till mig för att vänta tills det gick över och när Marris senare dök upp blev det fika, promenad, varma mackor och massa prat,
-och plötsligt var klockan 00.00. Tiden går fort när man har roligt! Tack för n jättejättetrevlig kväll!! :)
Igår var jag i Forsbacka och red ut på en mycket glad och positiv Jambas tillsammans med Emma och Zopran och Elin och Mimmi. Efteråt gick jag och Elin på prommis med Fille och Jullan, och herregud vad dom flippade ur! Jag tror minsann att dom tyckte att det var lite roligt.. :P  Efter Forsbacka bar det av till Faxvik och Linus 15-årskalas. Påväg hem hämtade vi upp lilla Tilda som skulle följa med hem och sova över hos oss. Så ja, sen igår kväll har det varit full fart med massa massa bus!

Nu laddar jag för jobb, och tro det eller ej, men det ska bli riktigt roligt!

Kram

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0