Häst

Vet ni?! Jag har hittat en häst! Jag såg den en gång i somras men idag var den där igen, den bara stod där i hagen idag! :) Den är helt underbar!! Jag vet inte varför, för den är egentligen inte såååå speciell, men den har verkligen "det där". Jag kommer antagligen aldrig att rida den men jag är glad bara jag får titta! Den är riktigt mörkgrå med lite bruna inslag, bläs, vita kotor på tre ben och är kanske 1,70-1,75 hög och har fantastiska ögon och vackert huvud, dessutom verkar den ha massa söta egenheter för sig, ett riktigt charmtroll med andra ord!

Hörs senare, nu ska jag äta muffins och pepparkakor och läsa teknik! Heja mig! :)

/F

Kommentarer
Postat av: Emma

Men ta ett kort och visa oss då kvinna! =)

2009-12-05 @ 17:23:37
URL: http://annaemmma.blogg.se/
Postat av: F

Haha, ja, jag ska ta med kameran någon dag! Promise! :)

2009-12-05 @ 21:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0