Hemma! :)

Hemma hemma hemma! Snö och kallt, tomtar överallt (nästan).
Dagarna sedan i onsdags har varit fulla till tusen. Torsdagen (och natten mot fredag) gick åt till teknikplugg och portföljsamtal. I fredags skrev jag tenta och åkte heeeeeem. (Tåget var en halvtimme försenat till sthlm C och tåget därifrån och hem var försenat fyrtio minuter, plus att värmen slutade fungera i Uppsala vilket gjorde att det den sista timmen bara var 8 grader på tåget. brrr... Men ja ä int bitter för dä!) Lördagen spenderades ute i kylan (-18) med kameran och på min söta mormors 80-årskalas. Igår var förmiddagen lugn innan jag och systeryster skulle till farmor på middag. Sedan var det givetvis full rulle med kusinbarnen hela eftermiddagen. Och så idag då. Promenad till ICA, hämtning av julsaker i förrådet, julbak och slutligen middag med min dressyrtränare och några elever till henne, däribland Cissi och Carro. Nu? sova? JA!!! :D

Natti

/F


Kommentarer
Postat av: Däjveed

Skönt att va hemma :D Också skönt att du har fullsatt schema även fast du har lov XD

2009-12-22 @ 09:36:16
Postat av: F

Visst är det underbart!? :D Ja, det är ju inte lätt att vara populär.. ;)

2009-12-23 @ 12:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0