Nyår


Copyrihgt på alla mina bilder, dvs den till höger och de som jag tidigare har lagt upp.

Var i stallet igår och hade ridlektion, trots kylan (-26) frös jag knappt alls (vad hände?!). I och för sig red de bara i 25 minuter men i alla fall. Barnen frös däremot närmast hysteriskt, jag förstår inte hur deras föräldrar tänker när de skickar iväg sina barn på ridning i gummiridstövlar och tunna "one size-fingervantar"... Inte konstigt att de fryser. Själv såg jag nog lite ut som en michelin-gubbe med alla mina lager kläder, men å andra sidan var jag den enda som inte skakade av köld..

Idag ska jag ha en lugn dag, kolla på film och mysa. :) Försökte övertala mamma att vi skulle åka och träna men hon håller stenhårt fast vid att det är alldeles för mycket folk på friskis idag.. Senare ska jag till, alternativt med,  den alltid lika fantastiska Sandra på middag och spelkväll för att fira in 2010, som vi f.ö. hoppas ska bli bättre än 2009.

Nyårslöften? Jag brukar inte avge några, men jag ska i alla fall se till att ta tag ordentligt i både träningen och hästarna igen. Mitt liv funkar inte annars. Dessutom ska jag nog bli bättre på att tänka på mig själv och inte bara på att alla andra ska vara glada hela tiden. Det är nog en sak som jag har fått av min mamma, det är bara det att hon antagligen är 1000 gånger värre än jag. Let's do it together! :) Puss på dig mamma!

Hoppas ni får en underbar nyårsafton!

Gott Nytt År!

/F



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0