Portfölj

Sitter i skola och fixa min portfölj inför morgondagen samtal. Tro det eller ej, men utanför fönstret vräker det ner snö! :D Mys!!!

Här är ett urval av saker som vi har gjort under hösten:


Vår modell av villa Kjearholm.


Mitt gästhus till villa Kjaerholm, hann dock inte göra trappan nerför slänten och entrén...


En annan modell.


Helt klart årets flummigaste övning..


Modell av ett hus i Hestra Parkstad.


Lite kroki..


Och jag ska erkänna att jag är sjukt nöjd med fötterna! :)

Have a nice day!

/F


Kommentarer
Postat av: Däjveed

Jätte fina modeller!!! Den där flummiga saken såg ut som sånt vi gör nästan varje vecka XD

2009-12-16 @ 21:40:59
URL: http://basilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0