Snö snö snö

Det här är ju helt fantastiskt, det är ca 2 dm snö, -i skåne!!! Dom där skåningarna jag umgås med påstår att det aldrig har varit så mycket snö i hela deras liv! Och... tada! Igår inträffade 60 bilolyckor bara i Skåne.. Dessutom har jag ju insett att det inte finns något plogsystem här, det är bara att satsa och försöka ta sig fram i snön om man ska nånstans. Men jag har tur, jag behöver inte gå till bussen när jag ska hem, får åka med Karin. :)

Nu ska jag packa! Hörs imorrn! :)

/F

Kommentarer
Postat av: Däjveed

Dom plogar inte i Stockholm heller, dom skrattade när ja frågade vilka det är som plogar XD

2009-12-18 @ 15:06:35
URL: http://basilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0