Soffan

Sitter i soffan med glögg och pepparkakor, mmmmmm så galet gott! Ska snart ta med mig tekniken och lägga mig och läsa. Insåg idag att det verkligen är dags att ta tag i träningen ordentligt igen, jag fungerar uppenbarligen inte annars. På ett sätt är det skönt att ha insett att jag är tvungen att träna, i alla fall just nu när jag inte har någon motivation. Äta, träna, sova, -det är det som måste prioriteras, och hästarna och skolan men hästarna kan jag ju lägga i träningsfacket, mina magmuskler kommer nog att dör när jag sätter mig upp och rider dressyr igen. :)

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Däjveed

Åhh så mumsigt :) dina magmuskler säger nog inte så mycket :)

2009-12-09 @ 19:55:44
URL: http://basilisk.blogg.se/
Postat av: Fredika

Ojoj, du skulle bara veta.. :S

2009-12-14 @ 10:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0