Trasigt internet

Har varit utan internet hemma sedan i torsdags.. :( Det är stört hur beroende man är av det, man inser verkligen hur skört dagens samhälle är. Jag skulle göra skolarbeten som jag skulle skicka till folk + ha instuderingsfrågorna till vår tekniktenta vilka låg på kursens hemsida. Kunde inte göra särskilt mycket, det är dock tur att jag har Anna som kunde ge mig några frågor per telefon.. Vet inte vilken dag internet blir lagat, men det är sjukt jobbigt att vara utan! Sitter i skolan och har laddat ner massa föreläsningar och grajer så jag kan åka hem och plugga vidare, har egen studietid idag. :) Måste bara ta kort på lute modeller och så till portföljen innan jag åker hem.

Hoppas ni får en bra start å veckn, min är sådär..

/F :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0