Bostadsreferenser och Arts-&-Crafts-trädgårdar...

Hello!
Idag har jag ätit gratis glass, gratis godis och druckit gratis juice, fick till och med en clementin! ;) Det är alltid lika trevligt när det är någon form av mässa i skolan. I dag var det "Arkad", en mässa där olika företag kommer och visar upp sig som våra framtida arbetsgivare. Hann dock inte titta så mycket, arkitekturhistorian kallade (vilken jag ska erkänna att jag sov bort typ en halvtimme av..). Vår lärare har så monoton och sövande röst att man skulle kunna ha henne på ett avslappningsband om man har sömnproblem. Samtidigt kan jag inte låta bli att tycka att hon är lite söt, för hon älskar verkligen sitt ämne och kan allt, och då menar jag allt i huvudet! Idag har vi disskuterat boendereferenser (analyser från Christiania och Zoo i Köpenhamn samt ett boende som har spelat stor roll under ens barndom.) Det gick bra. Tror jag...
Jaja, nu är det bäst att jag läser lite om 1800-talets Arts-&-Crafts-trädgårdar så att jag blir den allmänbildade arkitekt jag inte är... Tjohooo! 

/F:et

Kommentarer
Postat av: tiny

Gratis är gott som student ;)

2009-11-12 @ 20:11:53
URL: http://sandralindbla.blogg.se/
Postat av: Däjveed

Åhh så bra då kan hon gifta sig med vår historielärare för han är likadan :D Dom är så söta

2009-11-12 @ 23:15:28
URL: http://basilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0