God morgon!

Laddar för en dag bestående av tvätt, städning och ritningar med manngrynsgröt och rostat bröd under täcket i soffan. :)
Förra veckan var galen! Vi hade workshop med professor Bijan Youssefzadeh från Texas. Han Inledde veckan med att säga; "If you can't make it in 40 hours, you have to work 80!" och sa kvällen innan inlämning; "No one's allowed to sleep tonight!". Hmm, kändes som om det var bäst att bara gilla läget. :S Det gick dock bra, vi fick nästan bara beröm på redovisningen, tack och lov, för min grupp fungerade inte alls... Jaja, nu är det väl bäst att jag sätter fart så att jag hinner med allt!

Have a nice day!

/F


Kommentarer
Postat av: Däjveed

Åhh min grupp ja är med nu vi funkar inte heller! Skönt att du klarade det!

2009-11-01 @ 11:56:16
URL: http://basilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0