Hård vecka

Mörkt mörkare mörkast är vad det är utanför mitt fönster, trots att jag kom hem så tidigt som kl. 18 idag. Trist. Visst kan det vara mysigt när det blir mörkt tidigt och man kan tända ljus och titta på film och mysa.. -Men inte ensam, då blir mörkret bara tungt och ger ingen energi alls! :( Har därför bestämt mig för att jag måste sova ordentligft och äta frukt, VARJE dag. Jag är övertygad om att det funkar! :) 
Detta blir en hård vecka, tro mig! Har uppgifter som jag måste göra i Sketch up (ett skissprogram), ska tillsammans med Anna bygga en modell i skala 1:20 av en lägenhet samt göra analyser till det och dessutom är jag med och planerar och fixar mat till vår tackfest på lördag! Jag kommer väl dö eller nåt, men jag har ju återuppstått förr så det ska nog gå bra! :) Hörs senare, nu ska jag läsa 32 sidor om bostads analyser...

/The hardworking F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0