Mot Köpenhamn!

Jag måste vara sämst på att planera innan jag ska åka någonstans.. Jag skulle lägga mig vid 22 idag, men icke! Imorrn bär det av till Köpenhamn på studieresa och jag är inte hemma igen förrän på torsdag, så det blir lugnt här i några dagar. Vi ska cykla runt i Köpenhamn och studera allt från hur djuren på zoo bor till hur människorna bor i sina själv-snickrade hus. Kan bli intressant! :P En sak som är mindre intressant och framförallt mindre lockande är att det ska vara kallt och regnigt, underbart när man ska sitta på en cykel i två och en halv dag, eller hur?!

Nu är det dags för sängen så att jag kommer upp i morgon. För att vara lite positiv i detta regniga Skåne bjuder jag på en aningen mer solig bild från vår nollning. :)

Ha det toppen!

Kram

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0