På tåget, på väg tillbaka

Sitter på tåget på väg tillbaka till Lund, halvt deckad av trötthet och förkylning, men jag vägrar bli sjuk, det är nämligen mot mina principer! (Speciellt när man fyller årC) Jag har haft en underbar helg hemma. På Fredag kväll hade jag och mamma myskväll med idol och film. På lördagen kom släkten på fika och på lördagkväll var jag hemma hos cissi och åt Fredriks underbart goda Lax i sällskap av just Cissi och Fredrik samt den evigt underbara Carro. Hann även träffa fantastiska Sandy en snabbis. :D Tack alla för presenterna, jag är verkligen supernöjd! Det var dock en present som stack ut lite extra och jag hoppas och tror att alla har förståelse, jag fick nämligen en systemkamera av min älskade mamma! Tack tack tack tack! :D

Just det, Carro har klippt mig också, så nu är jag korthårig! (iaf i jämförelse med förut..) Är jättenöjd, men så är det när man har världens bästa frisör! ;)

Tåget är försenat en halvtimme... tyyypiskt!

/F


Den bästa presenten hade trots allt varit ett välmående hjärtgull även kallat Corelli,
men jag vet ju att det får förbli en dröm.. <3

Kommentarer
Postat av: Däjveed

Åhh nu blev jag sugen på lax :) Imorgon smäller det!

2009-11-08 @ 22:39:35
URL: http://basilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0