Regnigt i Lund

Hej alla söta och sura!

Idag har vi forsatt med modellteckningar och varit på historiska museet för att teckna antika skulpturer. Jättespännade, verkligen... Dom hade åtminstone en rund superskön grej att sitta på (påminde om IKEAs runda sängar), statyer är nämligen en aning tråkiga att teckna, de är lite livlösa så att säga..
När jag skulle cykla hem från bussen insåg jag att jag hade fått punka på bakdäcket på min cykel. Tyyypiskt! Samtal till mamma. Hon gick in på internat och letade fram en cykelverkstad i Staffanstorp och beskrev var den låg. Försökte hitta. Nytt samtal till mamma. Ny beskrining, försökte hitta. Nytt samtal till mamma. Ny beskrivning, hittade. Lämnade in cykeln. Samtal från mamma; gick det bra? Ja. In på ICA för att köpa bacon och creme freche till pastasås samt keso till mina älskade tunnbrödsrullar som jag ska äta på fredag. Nytt samtal till mamma, extrapris på falukorv, är det billigt? Haha, vissa dagar är detta såå typiskt mig! :P När jag hade handlat och gick ut genom dörrarna insåg jag att jag måste vara korkad som köper 1,5 kg falukorv när jag ska gå 2,5 km med en redan tung väska.. Jaja, lite styrketräning. I och med prommenaden hem fick jag dessutom lite extra motion mot om jag hade cyklat + att jag måste gå till bussen imorrn bitti. Frisk luft ska vara bra har jag hört, sömn också, ska se till att komma i säng tidigt idag.

Ciao

//F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0