Skåneland

Hej hopp!
Nu är jag tillbaka på slätten efter en helg i Stockholm. Vi har haft jättejätte trevligt och showen igår var helt magisk!! Fransmannen Jean-Francois Pignon förtrollar mig som aldrig någon skulle kunna göra, han får mig att gråta, ett le, att bara vilja se mer och mer, jag skulle kunna titta på honom i timmar! Många blir imponerade om någon kan få sin häst att följa dem när den är lör, men tro mig, det är INGENTING i jämförelse! Den här mannen kan få alla sina 6 hästar att göra vad han än ber dem om, samtidigt, och utan att till synes göra någonting! Det är så vackert, så fint den kontakt han har med sina hästar är nästan inte möjlig, han måste ha något som ingen annan har. Det är nästan så att man tror att hästarna inte är riktiga.. Bilbevis kommer så fort jag har laddat kameran. :)

/F
 

Kommentarer
Postat av: Däjveed

Fina bilder! Har sett honom lite och han är verkligen cool :)

2009-11-30 @ 23:15:25
URL: http://basilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0