Tillbaka till verkligheten

Efter några dagar i arkitekturbubblan är jag nu tillbaka med samtliga tio tår på jorden. Hårt jobb, men roligt jobb. Igår och idag gick det dock till överdrift när jag kom hem 00:45 och gick upp igen 04:30, sjukt? Jo jag vet.. Det jag har sysselsatt mig med dessa dagar är ett modellbygge i skala 1:20 samt bostadsanalyser.
Denna kväll ägnas åt att njuta av att jag lever igen, tvätt och packning inför helgen för imorrn bär det av till huvudstaden och Stockholm International Horseshow! :D Wiiiieee!
Får se om jag hinner skriva lite till denna sköna torsdagskväll!

Over&out!

/F

Kommentarer
Postat av: däjveed

Alla som jag känner åker till Stockholm när jag åker till Dalarna :(

2009-11-27 @ 17:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0