<3

Jag fick ett samtal imorse:

- Är du hemma?
Jag: -Jaaa...
- Kan du komma ut i stallet? Det ligger ett föl i boxen!

På med kläderna snabbt som vinden och på ett ögonblick var jag där. Och mycket riktigt, det var sant! Så liten och såååå söt. En liten flicka, heeeelt bedårande, jag har inte kunnat sluta titta på henne. En bläs och tre små strumpor. :) Det var lite problem med att få diandet att fungera så hon började inte äta själv förrän vid 16-tiden. Innan dess var det bara att mata henne och försöka få henne att dia varje halvtimme. Som ni förstår blev skolan nedprioriterad, kändes faktiskt totalt oviktigt en dag som denna, när lilla Novalau kom till världen (om det är så hon kommer att stavas). :)

På kvällen var jag på promenad med min prins också, myspys till tusen.

Nu är det dags att krypa ner under täcket, och jag längtar för jag kommer att drömma om denna skönhet i natt:




Kommentarer
Postat av: tiny

naaaaawe, jag förstår om du är kär för till och med jag blev förälskad. Vilket charmtroll!

2010-04-30 @ 01:03:37
URL: http://tinyprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0