Afro!

Idag har jag skakat loss varenda spänning i kroppen, var på afrojympa. Första gången jag testade afro var på Friskis i Borlänge, då kände jag mig både lite dum och fånig, men när man efter en stund har vant sig inser man att det är rätt skönt. Och för att inte tala om hur skönt det är efteråt! Man blir liksom mjuk i hela kroppen! Helt klart att rekommendera!

Imorgon bitti bär det av till Malmö och tomtstudie. Spännande, vi får väl se om jag skriver något imorrn, annars kan ni med rätt bli oroliga att jag har gått vilse..

Sov så gott!

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: david

ska du studera tomtar? hhehehe

2010-04-27 @ 09:11:37
Postat av: F

Självklart! Dom är så söta tycker jag!

2010-04-27 @ 12:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0