Ajajaj!

Sitter i soffan, mörbultad och blåslagen med plåstrade händer. Skulle gå ner och lämna min tallrik och mitt glas igår kväll när ena benet plötslgt domnade bort och försvann och jag brakade handlöst nerför trappan. En ond, blå fot, ett ömmande och blott baksida lår, ena sätesmuskeln, ett skulderblad och uppskrapade knogar blev resultatet.  
Min planerade träning idag var bara att glömma, jag har haltat omkring i skolan bäst jag har kunnat i ett inte allt för högt tempo..
Imorgon kväll åker vi till Nederländerna på studieresa, och jag ser verkligen fram emot både 2,5 km promenad till bussen och sedan 11 timmar i buss med den här foten och rumpan. Ibland har man flyt.. Jaja, i övrigt ska det verkligen bli jätteroligt och det är något jag har sett fram emot länge! Nu är det dock dags att krypa ner i sängen.

Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: A

Vi får ta med en rullebör så jag kan köra runt dig hela dgarna

2010-04-14 @ 08:08:29
Postat av: F

Det hade varit nåt det! :)

2010-04-14 @ 15:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0