Heeeej!

Jag tror inte att jag någonsin har varit så dålig på att blogga som jag har varit denna vecka. Men men, jag har helt enkelt haft massa annat för mig. Jag har bl.a. shoppat, ridit Tusse med Linus och Milodon, ridit lilla Sally (ska erkänna att jag blev lite småkär), pussat på alla hästarna i Forsbacka (ville dit idag men det går inte:( ), tränat, varit på trav, promenerat, ätit våfflor med S, träffat Emma, hälsat på mormor, hälsat på farmor, varit ute och ätit.. Ja ni hör, fullt upp! Det blev dock inga skidor vilket är trist. Jag får satsa på nästa år i stället!

Nej, nu kan jag inte sitta här inne. Solen strålar som aldrig förr och bara ber om att jag ska komma ut. :)

Ha en fin dag och ett försenat Glad påsk!

/F

Kommentarer
Postat av: Runaramy

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2011-03-09 @ 11:44:01
URL: http://runaramy.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0