Så rätt man kan ha!

Underbart att känna att man lever, jag har träningsvärk i mage, rygg och lite i benen, skönt! -Speciellt eftersom det får mig att inse hur pass vältränad jag var förut. :) 

Jag förstår mig inte på mig själv ibland. Jag har sovit alldeles för lite på sisone, är trött som en gris och trots det vaknade jag kl 7 imorse. I ren protest så vägrade jag dock gå upp och nästan tvingade mig själv att somna om en stund.
Dagen har fördrivits med mockning (4 boxar), löshoppning och promenad. Vädret har varit helt fantastiskt och jag har verkligen njutit! 
Snart är det dags för söta Natasha (en av hästarna utanför mitt fönster) att föla, det borde bli vilken dag som helst nu och det ska bli så roligt, jag längtar verkligen!


Loppan i full fart.

Sov så gott!
/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0