Tvätt

Yey! Jag har fått tvätta idag! Jag vet inte, men det känns som om det har gått lite långt när man blir glad av att tvätta.
Förutom skola och tvättning har jag varit på phaddermöte inför nollningen i höst och varit på en liten promenad. Städa har jag också hunnit med vilket innebär att jag känner mig rätt så nöjd med mig själv. :)

Idag har det varit extremt aprilväder, det har regnat, snöat och varit sol om vart annat, inte sådär jättemysigt kanske, men det är i alla fall ett bevis på att allt är som det ska.
Jag är fortfarande trött sen Holland så nu ska jag hämta min sista tvätt och sedan duscha och sova!

Natti natti


Underbaraste "parkbänken". Den finns utanför ett studentboende i Utrecht. (Personerna på bilden bor där.) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0