Den gröna milen

Jag såg äntligen den gröna milen igår, en helt fantastisk film! Den berörde mig verkligen vilket resulterade i att jag låg ensam i soffan och grät. Om ni inte har sett filmen, se den! Ingen jag känner som har sett den har någonsin sagt nåot annat än att den är riktigt riktigt bra, och det är den verkligen!

I fredags kväll var jag hos Emma och drack lite vin och åt kex och ost, hur mysigt som helst! -Tack för en trevligt kväll! :)

Igår var jag chaufför åt mamma & co. som var till Tyllsnäs och på vägen hem hann jag träffa bästaste Sandy en stund innan filmen började.

Idag har jag jobbat 11.15-20.00. Hatar 11.15-20.00.

Ska kolla klart på en film nu, sen blir det sängen.

Nattinatti

Kommentarer
Postat av: tiny

Frågan är om det finns någon förutom du och jag som kan missa en sån film! har du sett nyckeln till frihet? jag har inte men har den hemma, den ska tydligen vara grym!

2010-08-01 @ 23:58:16
URL: http://tinyprincess.blogg.se/
Postat av: Felixragna

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-02-06 @ 12:32:00
URL: http://felixragna.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0