Jag kanske borde skärpa mig lite..

Jag har varit fruktansvärt slö med bloggandet på sistone, men har helt enkelt haft fullt upp med annat. Nu är jag i alla fall hemma i Dalarna där det är snöigt och mysigt. Igår fyllde världens bästa mormor 81 så vi hade lite kalas för henne. På eftermiddagen åkte jag hem till min Kära vän Emma och tittade på SATC 2 och pratade om massa viktiga och oviktiga saker. Tack för en mycket trevlig kväll! :)

Nu ska jag äta och sedan och åka och träna. Saknar det verkligen men har inte hittat något pass i Lund som är lika bra som aerobicspassen med Emma på Frikis & Svettis i Borlänge. Helt outstanding!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men tack själv, mkt trevligt! :)

2010-12-20 @ 17:13:09
URL: http://annaemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0