Myshelg it is!

Igår hade jag och Anna Idolkväll och åt varma mackor och världens godaste kladdkaka. Jag insåg att jag skulle kunna skratta ihjäl mig i hennes sällskap, det är helt sjukt vad vi kan flamsa!
Idag har jag fått en ny säng, den är 1.20 bred, helt underbart!!! Jag har också varit i stallet, mockat åt 5 hästar, ridit 1 och nu sitter jag i soffan och tittar på sex and the city med Olivias hemgjorda julgodis, det känns helt okej faktiskt! :)

Just ja, det har varit 4 grader varmt idag, och blåst vilket innebär att nästan all snö nu har smält bort... Och vet ni vad det jobbigaste är? Imorrn ska det bli -6, gissa om Skåne kommer att förvandlas till en enda stor skridskobana? 

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är alltid stenseriös!

apropå halka.. min fb status :

"ett par blödande knän, x antal blåmärken och ofrivillig rumpåkning nedför Lunds bästa pulkabacke. Härligt isigt distanspass XD"

2010-12-12 @ 22:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0