Vilken dag!

Jag tror att jag har varit ganska effektiv idag. Jag har mockat åt 6 hästar, ridit en, varit inne hos Sara o co ett tag, varit till Nova Lund (köpcenter) och köpt en hylla samt lite annat smått och gott, varit i Flyinge och byggt bana inför morgondagens tävling, tagit in Charlie och Cassique och dessutom hunnit sätta ihop hyllan jag köpte! Känner mig rätt nöjd! Speciellt eftersom jag förutom att jag känner mig duktig nu slipper ha min micro på golvet och eftersom det blev riktigt snyggt i köket! :)

Just ja! Jag klarade min tekniktenta också! Med god marginal dessutom. Jag är riktigt riktigt glad!!! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är riktigt, riktigt bäst!

2010-12-05 @ 00:00:24
Postat av: Emma

Det var imponerande, speciellt för at vara du! ;) Kram

2010-12-05 @ 17:51:56
URL: http://annaemmma.blogg.se/
Postat av: Niklas

Starkt jobbat tjejen!

2010-12-05 @ 21:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0