Blåsigt

Det var inte så skönt ute som jag trodde,  trots det var jag ute nästan 3, 5 timme, inte enbart på promenad förstås. Jag fotade lite, träffade tjejen som äger det jättefina hästen, som förövrigt behöver hjälp med sina hästar, så hon skulle höra av sig! Bara att hålla tummarna! :) Nästan hemma kikade jag förbi vid stallet och träffade både Josse och Sara så jag stod och pratade med dem närmare en timme. Skönt att få prata lite häst! :)

Lägger ut lite bilder sen, nu ska jag äta! :)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna :)

du pratar väl häst hela dagarna:

"titta hästen är ute" "anna, hästen springer" "anna ser du hästen bakom busken" "åhh. de rider"

2010-02-08 @ 22:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0