Fredagsmys

Tittar på damernas längd just nu, har kollat på Let´s dance och ätit riktigt goda mackor. Ica har ett bröd som heter "fitness" som är riktigt riktigt gott, på det hade jag philadelphia, skinka, tomat, avocado och lite solrosfrön. Kan rekommenderas varmt!

Jag tycker just nu lite synd om Kalla som blev påkörd och ramlade, ligger nu 25 sekunder efter, hoppas hon är nöjd med sin egen insatts efteråt i alla fall. Anna Haag ligger tvåa just nu, men det är ca 7 km kvar. Hoppas hoppas!

Jag kan dessutom meddela att min träningsvärk bara blir värre, det känns helt sjukt att ha sån träningsvärk av att ha gjort något som förut var min vardag..

Måste kolla på Let´s dance nu.

Ha en fortsatt mysig fredagskväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0