Intressant

CSN är ju fantastiska. Jag fick aldrig någon studieförsäkran förra terminen och visste inte att man skulle skicka in en sån (är ju lite novisch..). När jag ringde och frågade varför jag inte fått några pengar så sa killen jag pratade med att det berodde på just det, men när jag sa att jag inte hade fått någon höll han stenhårt fast vid att dom hade skickat och att jag skulle kolla igen.
Idag fick jag veta av Maria i min klass att studieförsäkran kan lämnas direkt på "mina sidor" på internet, det är ju underbart att han på CSN upplyste mig om det! Suck... Nu är det i alla fall gjort och ett x antal tusen kommer att trilla in på mitt konto i form av förra terminens studiebidrag. :) 

Promenaden var skön, men lite kort då alla åker- och grusvägar är igensnöade. Dessutom var det tråkigt och ensamt utan Fabbe. :(

Hoppas er dag har varit finfin!

Sov gott, nu ska jag läsa lite i min teknikbok som kom med posten idag.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer du verkligen få pengar från förra terminen? :O brukar de inte bara vara en månad sen så får man inte det man missat? Isåfall vill jag ock¨så!

2010-02-03 @ 23:46:57
Postat av: Emma

Men lilla gumman fråga proffset nästa gång!! Ha ha =p

2010-02-04 @ 15:27:13
URL: http://annaemmma.blogg.se/
Postat av: F

Emma: Ja, att jag inte tänkte på det.. :P dåligt av mig! :S



Nån: Ja, dom sa så, eftersom jag hade skickat in ansökningen förra terminen.

2010-02-04 @ 21:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0