Klantig

Jag är hemma, jag glömde ställa mitt alarm igår, inte ok. Antingen var jag bara sjukt trött eller så beror det på att jag går runt i min lyckliga lilla bubbla och glömmer massa saker, vet inte vilket..

Sitter och läser lite teknik nu i alla fall, tänkte åka till skolan till lunch och göra Indesign-uppgiften som vi har den här veckan.

Veckans träningsupplägg har blivit lite ändrat. Ska testa "puls-aerobics" imorrn och på torsdag, vet ni vad jag ska göra då? Jag ska RIDA! :D Eller i alla fall till stallet. :) Resten av veckan får det bli prommenad på kvällarna, kanske något mer pass på Gerda, men det beror helt på hur det går med pluggandet.

Hörs senare!

Kram

Kommentarer
Postat av: David

Är det därför du går på rosa moln? :D

2010-02-15 @ 13:25:32
Postat av: F

Ja, i alla fall till viss(/stor) del.. :)

2010-02-16 @ 08:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0