Krasch

Mitt internet var heeeelt knäppt igår kväll, kom inte in på bloggen, eller någon annan sida bortsett från msn.

Såg på OS igår, vilken besvikelse.. Sprinten var ju inget att hurra över på vare sig damernas eller herrarnas sida. Anna olsson var dcen som lyckades bäst och knep en fjärdeplats. Gårdagens värsta var då helt klart Anja Pärsons krasch, att ramla i den hastigheten och speciellt i en landning efter ett hopp på 60 meter kan innebära mycket värre saker än en "lårkaka på vaden" som Anjas pappa sa. Hon mår dock så pass bra att hon är anmäld till dagens tävling, får se om hon kommer till start. Hoppas! 

Idag är det asstistentsamtal som gäller, känns skönt, har lite små problem som jag inte vet hur jag ska lösa. Huset börjar växa fram och ta form, jag tror dock att jag ligger lite efter tidsplanen..
Ikväll ska jag till stallet, håll tummarna för att det går bra! :)

Vi hörs lite senare (förutsatt att internet funkar..)! Nu ska jag jobba.

Kram

Kommentarer
Postat av: david

You go girl!

2010-02-18 @ 09:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0