Life is good!

Alltså, om nån undrar så hade jag seriösa stavningsproblem hela dan igår...

Den här dan har varit toppen, -förutom en lite vurpa med cykeln imorse. Lyckades dock göra en bra landning så jag klarade mig utan skador.

I skolan har det varit jobb framför datorn idag, Illustrator stod på schemat. Efteråt var jag på "step" och nu är jag hemma. Life is good right now! Jag ska njuta av varje sekund när det är såhär! Det känns inte som om jag har varit så bortskämd med det de senaste åren...


Bild från jullovet i vackra Dalarna.

Kommentarer
Postat av: Anna :)

shit :O fick precis värsta stav-cravings :O :O :O har inte haft det på svinlänge!! :O vet itne vad jag ska tamig till. får ta smyga dit imorognbitti o hoppa :D

2010-02-08 @ 22:31:29
Postat av: Däjveed

Dalarna <3

2010-02-09 @ 10:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0