Lyxhelg

Så mysigt med lite lyx i dessa stressiga tider. Igår och idag var jag ju sällskap till Linus och hundarna. Väl där kunde jag ta en skön dusch för att sedan gå ner på restaurangen och äta good mat med Linus. Efteråt blev det "singstar" och "call of duty", gissa en gång vem som vann... ;)
I morse blev det promenad ed vovvisarna och sedan lite plugg, lite TV-spel och lite lek med hundarna. Nu sitter jag nöjd och belåten i soffan, har ätit supergoda Quesadillas och njuter nu av lite apelsin. Ska snart äta lite choklad, fick Lindt Lindor i present av Linus. Han är så söt. :) Inte bara att jag fick en present och att han valde den bästa sorten, han är ett riktigt litet charmtroll den ungen.

Hoppas ni har en toppenhelg!

Kram


Kommentarer
Postat av: Fredrika

i rock

2010-02-28 @ 22:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0