Måndag och snö.... igen.

Det snöar nu igen, räcker det inte snart? Jag lyckades försova mig idag, skulle gå upp vid 6 men vaknade först vid 8, ändå blev jag inte irriterad på mig själv trots att jag just denna vackan MÅSTE komma upp i tid för att hinna med allt i skolan. Jag sov nämligen jättedåligt i natt, låg och vände och vred, vaknade helt vid 4 och kände mig jättepigg! Sen kunde jag inte somna om på en bra stund.. -Som sagt, det var inte så konstigt att jag försov mig..

Den stora frågan är om jag ska åka till skolan idag eller om jag ska jobba hemma, snön ute gör att cykelturen inte känns så lockande...

Vi får se, har min sista skissdag idag så det är nog vilket som..



Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Om jag var du skulle jag jobba hemma. Fy f-n vilket väder det är nu alltså! Tyvärr kan inte jag jobba hemifrån så det är väl bara att ge sig iväg ut i -22* och se glad ut.. kram

2010-02-22 @ 09:41:35
URL: http://annaemmma.blogg.se/
Postat av: Anna :)

bara skåningar har rätt att klaga på snön. resterande av befolkningen bör lida av sina misstag (som att bo ovanför skåne).

2010-02-23 @ 00:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0