Mums!

Har just avnjutit semla nr. 1. Jag var på väg till ett kondis inne i Staffanstorp idag men passerade City Gross på vägen och säljer dom semlor för 10 kr styck så måste man köpa två där i stället för en på kondis. Sjukt gott var det! Ska dock spara nr. 2 till imorrn. :)

Aerobics-passet jag var på var bra, funderar på att byta och träna tisdag, torsdag istället för måndag, torsdag som tidigare. Jag tror det ger mig mer eftersom step-passet på måndagar är så enkelt, koordinationsträning är alltid bra!

Myser just nu i soffan, har kollat på OS men nu blir det hockey mellan Canada och Norge vilket inte känns jätteintressant... Får nog slänga ett öga och se vad som erbjuds på övriga kanaler. Och btw, stek inte era fingrar, det svider.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0