Nöjd och belåten

Haha, just nu är det tur att jag inte delar boende med någon och att jag sällan får besök. Den stackare som skulle kliva in genom min dörr skulle nog få en smääre chock. I hallen står på tok för många skor och mellan köket och hallen står min cykel.. Den behövde lite avisning. Resten av lägenheten är inte så farlig egentligen, det är bara jag som tycker att det är lite sådär jobbigt småstökigt. Får bli städning någon dag.

Jag är hemma, nöjd och belåten, har ridit Charlie idag igen, hur kul som helst! Det tyckte även den lilla pållen då det var två hästar till i ridhuset som man kunde busa med (eller ja, han försökte i alla fall).
Inte nog med att jag har ridit så har jag dessutom tryckt i mig en alldeles för stor portion korvstroganoff med ris. Jag är helt proppmätt!

Jaja tur att man inte behöver utföra så mycket mer fysisk aktivitet idag i alla fall. Nu ska jag ta och kila, arkitekturen kallar! C ya!

Kram

Kommentarer
Postat av: tiny

Och varifrån fick du inspirationen till korvstroganoffen då? vavavava :D

2010-02-21 @ 23:49:26
URL: http://tinyprincess.blogg.se/
Postat av: F

Va? Du åt det här om dan, eller hur? Hade faktiskt glömt det.. Men bara för att så kan vi säga att den kom från dig. :P

2010-02-22 @ 09:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0