@ school

Är i skolan, A och S har inte kommit än så det är lugnt och stilla. Kom hem kvart i tio igår, segt, men jag och Sabina satt och flamsade i en timme så jag kan inte enbart skylla på skolarbetet.

Igår kände jag mig som om jag var 15 igen.
1. Jag greps av lätt panik när jag inte kom in på skolans nät för att beställa biljetter till Roxettekonserten. ( Som tur var hade jag min underbara mamma som som vanligt räddade mig. Tack Mammis!
2. Jag hade Gyllene Tider på igårkväll på Spotify och det slutade med att jag och Sabina tittade på massa gamla youtubeklipp med det gyllene bandet och jag kommenterade givetvis det mesta. Dessutom berättade jag massa saker om dom för S som snällt lyssnade (och att  döma av alla hysteriska skrattattacker tror jag faktiskt att hon tyckte att det var både roligt och intressant .) Detta gjorde jag hela tiden när jag var 14-15.

Samma visa varje gång jag har beställt konsertbiljetter..

Jaja, dags att fortsätta jobba nu!
Vi hörs lite senare!

Kramar

Kommentarer
Postat av: a ?

fattar inte alls vad du snackar om. det är alltid lugnt o stilla när jag är där!

har itne fått nått damputbrott på hela denna terminen! :) el iaf inte osm jag minns..

2010-02-02 @ 22:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0