Snöstorm igen

Vaknade i morse och åkte till skolan i solsken, ett solsken som snabbt försvann och  så småningom ersattes med snöstorm. I Skåne råder just nu totalt kaos, kollektivtrafiken står stilla, tågen går så gott det går, men bussarna är inställda i hela södra Skåne (är glad att jag hann hem, även om bussen var 30 minuter sen..) Att gå från bussen och hem tog inte mindre än 50 minuter!

Nu ska jag försöka skriva klart mina analyser till modellerna, redovisning imorrn. Och bara för att klaga lite extra har jag ont i huvudet...

Suck, längtar efter sängen.

Sov så gott fina människor!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Emma

Bara att gilla läget vet du! Vi har bättre väder här hemma -4 men lite blåst dock så det är nog lika bra att du kommer hem ist!! =) Kram på dig

2010-02-03 @ 09:33:54
URL: http://annaemmma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0