Zzzzz...

Det effektivaste sättet att bryta ner sitt immunförsvar på är att sova för lite, tro mig, det är inte första gången det händer... Än så länge är jag bara lite snuvig och förhoppningsvis går det över om jag sover tillräckligt några nätter.
 Jag är lite orolig att jag ska somna på föreläsningen idag, i så fall blir det första gången på den här kursen men vad gör man, jag är så sjukt trött.
Igår kväll när jag näääästan var klar med alla instuderningsfrågor till tekniken blev det plötsligt svart. Tittade ut genom fönstret men det verkade som om det var mörkt både här och i grannbyn. Tyyyypiskt! Det blev att tända massa värmeljus till strömmen kom tillbaka, myspys men lite jobbigt när man behöver datorn.

Idag på laborationen ska jag gjuta en eller två händer i betong, känns halvt nödvändigt eftersom jag redan har jobbat med betong på gymnasiet, men det är  i alla fall roligt. :)

Nej, nu är det dags att sätta fart! Hoppas att ni alla får en fin fredag !

Kramar

/F.


Kommentarer
Postat av: A

har jag sagt att jag gillar din bild här?

du ser helkagig ut ;)

2010-02-26 @ 14:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0