Vad hände?

Hallihallå!

Första blogginlägget 2010. :)

Nyårsafton var great, var ju med sötaste Sandra och som plus i kanten delade vi nog på "snyggast på festen-titeln" dock i hård konkurrens.

Låg och funderade igår över mitt 2009, vad som hände egentligen... Så svårt att komma ihåg allt, hittade dock en en rolig liten lista:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttade hemifrån
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Eh, öum, njej.... eller?Nej.
4. Dog någon som stod dig nära? Nope 
5. Vilka länder besökte du?
Grekland och Danmark
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Ja, dessvärre kan jag inte säga vad
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 10:e maj
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag kom in på arkitekt
9. Största misstaget? Vet fortfarande inte om det var ett misstag..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förutom lite småskador från jobbet och nån förkylning, nej, inte vad jag kan minnas.
11. Bästa köpet? Ingen aning.. 
12. Vad spenderade du mest pengar på? Corelli? <3
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor. Bl.a. Gessle-konserten, Kreta, Falsterbo..
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Rap das Armas
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lite ledsnare har jag nog allt varit..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Pluggat (de första månaderna), tränat och ridit (de sista månaderna)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Behövt ta massa jobbiga beslut 
18. Hur tillbringade du julen? Med släkten.
19. Blev du kär i år? Ja, jag blev ju det...
20. Favoritprogram på TV? Prison Break
21. Bästa boken du läste i år?  Eh..Ska man verkligen hinna med sånt?
22. Största musikaliska upptäckten? Spotify (eller det var kanske två år sen?)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En kamera 
25. Något du önskade dig men inte fick? Ett liv som är som en dans på rosor
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var i skolan, födelsedagsfikade med några i klassen
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år (ännu) bättre? Många saker, en skulle vara att min finaste Corelli kunde ha stannat vara hos mig för evigt.. 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Första 7 månaderna, -hästig.
29. Vad fick dig att må bra? Corelli, klippan i stormen. Och mamma såklart. Och mina söta vänner (ni vet vilka ni är). Bl.a.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Wentworth Miller, - the one and the only ;)
31. Vem saknade du? hrm.. host
32. Bästa konserten? Per Gessle, Cirkus.
33. Bästa resan? Kreta och Falsterbo.


Kommer säkert komma på massa saker som jag har glömt, men detta är svaren som gäller idag. :)

Ska ha film kväll med mamma ikväll. Ska bl.a. se del 2 av "Olycksfågeln" och "Flickan som lekte med elden".

Hoppas att ni har haft en strålande dag i det fantastiska vädret!
Ciao!

/F

Kommentarer
Postat av: Däjveed

Hoppas du får ett år som är gladare! Det är du värd

2010-01-02 @ 17:58:18
Postat av: F

Tack, vad söt du är! :)

2010-01-02 @ 18:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0