Buhuuu

Härlig dag idag igen! Snön avtog efter lunch och jag tog mig hel och välbehållen både till och från affären. Lite slirigt var det och jag såg framför mig ett par gånger hur jag låg i snön mitt bland all mat; apelsiner, köttfärs, lite krossade ägg.. ja, ni fattar. Men det gick bra! :)

När jag var påväg hem såg jag en liten kille ligga till synes livlös bredvid cykelvägen under motorvägen, jag fick en mindre hjärtattack innan han vred på huvudet och ropade "hjälp mig jag dööööör!" -I en inte så döende röst. Puh! Var dock tvungen att vända mig om och kolla igen så att han inte menade allvar, men vid det laget stod han redan på benen. Skitunge! ;)

En kortare promenad har jag också hunnit med och lite prat med Karin och Niklas, det var deras sista dag på gården idag.. :( Buuuuhuuuuhu, jag kommar att sakna dom jättemycket! Jag vet att jag har sagt det förut, men dom måste verkligen vara världens bästa hyresvärdar! Även om jag nog måste batrakta dom som vänner också. Dom är så sjukt roliga och snälla!

Hoppas att ni andra också har haft en solig dag, för även om man inte ser den kan den ju kännas inuti!

Kram


Kommentarer
Postat av: Birgerheidi

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2010-12-19 @ 19:44:17
URL: http://birgerheidi.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0