Mindre press

Jag tänker göra något som jag aldrig någonsin har gjort, men som antagligen är väldigt bra för mig. Jag tänker sänka mina krav på mig själv rejält inför tentan imorrn. Jag tänker till och med tillåta mig att misslyckas. Jag kommer att få göra omtenta, men under dessa förutsättningar tror jag att det är okej, givetvis inte bra, men okej. Dessutom fick jag veta idag att en annan i klassen ska få dela upp tentan och ta 1800-talet och trädgårdshistorian imorrn och 1900-talet vid omtentatillfället. Det känns ju sådär att hon inte har gått ut med den informationen till alla.. Nu blir det lite mer läsning, sen ska jag sova! :) Uppstigning 07.00 imorgon så att jag hinner släppa ut hundarna och slippa cykla i 300 till bussen eftersom det antagligen är isbana hela vägen.

Håll tummarna för mig nu! :) (man kan ju hoppas i alla fall)

Natti

/F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0