Oh My God!

Jag skulle lägga mig tidigt idag. Det var så det var bestämt. Meeeeeeeeen innan jag skulle stänga av TV:n zappade jag lite och vad var det på 1:an? -Michael Jacksons 30-årsjubileumskonsert! Jag kunde inte röra mig, lr jo, för det ryckte i varenda muskel i hela kroppen, men jag kunde inte slita mig från TV:n. Jag är inget jättefan, but that man is a real entertainer! Det finns en sak som jag när jag är gammal, kommer att ångra att jag inte gjorde, och det var att gå på en konsert med mr. Jackson. Å andra sidan blev det ju aldrig tillfälle, tyvärr..

Ursäkta alla Madonna-fans. Men i jämförelse med Michael är hon ingenting!
Men lugn lugn! Per is still no.1 for me! ;)

Sov gott alla tomtar och troll!
Och Michael; rest in peace

/F

Kommentarer
Postat av: tiny

Madonna is a looooooser

2010-01-08 @ 13:31:44
URL: http://tinyprincess.blogg.se/
Postat av: Malin & Johan

Du menar att per gessle är bättre än MJ?

2010-01-15 @ 10:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0