Panik

Sitter i skolan med Annas dator och har precis ätit lunch. Jag har inte gjort någonting med modellerna idag och vet ni varför? Jo för att jag bad om lite mer spänning här om dagen. Jag glömde dock påpeka att jag ville ha LAGOMT mycket spänning.
Jag klev upp i morse, gjorde mig i ordning och skulle cykla till bussen. Tror ni att dom hade plogat något i natt? Nej, för tydligen sover alla i skåne på nätterna, inklusive ploggubbarna. Dom har tydligen inte lärt sig att man ska ploga på natten så man inte stoppar upp trafik samt att vägarna är framkomliga på morgonen när folk ska till jobbet och skolan. Men nejdå! Det som normalt tar 10 minuter att cykla tog i morse 35 minuter!!! (Att jag stavar skåne med litet s är helt medvetet, det förtjänar inte att stavas med stor bokstav!)
Okej, jag tog mig fram till bussen, men tro mig, det är inte klart där.
När jag kom till skolan insåg jag efter en stund att jag inte visste var mina nycklar var. Jag började leta, men nej, dom fanns absolut ingenstans. Jag ringde skånetraiken som inte hade fått in några nycklar, frågade i kafeterian på skolan, men även där blev svaret nej. Jag åkte tillbaka till staffanstorp för att kolla om de var där och om jag hade låst cykeln, för om den var låst kunde jag i alla fall utesluta vägen hemifrån till bussen. Cykeln var låst. Nytt samtal till hittegods, inga nycklar. Panikslagen kom jag tillbaka till skolan och skulle gå och äta när en i klassen visade att en annan tjej hade hittat nycklarna. :) Jag har inte pratat med henne än så jag vet inte var hon hittade dem, men hon är värd allt i världen just nu!!!
Lot of Luv!
/F

Kommentarer
Postat av: anna

okej jag klarade nästan hela..

du klarade styckeindelningen bra. men det hade varit trevligt med en blankrad mellan styckena också. :)



"(Att jag stavar skåne med litet s är helt medvetet, det förtjänar inte att stavas med stor bokstav!)" host host host

2010-01-30 @ 01:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0