Rundtur

Idag har jag cyklat runt halva Staffanstorp, har handlat mat i fyra olika butiker. Så är det om man är ekonomisk, även om jag ska erkänna att det kanske gick lite till överdrift idag.. Jag har träffat mina nya hyresvärdar också, de verkar jättetrevliga! Jag får hoppas att dom är lika bra som Karin och Niklas, även om det blir svårt..

Det är jättemärkligt, som vanligt cyklade jag till och från bussen igår, en sträcka på totalt 4.5-5 km och idag har jag fruktansvärd träningsvärk i låren, så pass att det gör ont bara jag böjer på dem. Okej, jag har inte cyklat på tre veckor när jag var hemma, men ändå.. Det är jättemärkligt...
Btw var programmet jag tipsade om igår helt sjukt bra! Givetvis handlade det om Roxettes hit "The Look" och den låten... Jag finner inga ord, den gör mig galen! (på ett bra sätt) :)

Kram F

Kommentarer
Postat av: Däjveed

Du kollade säkert på reprisen också ;)

2010-01-17 @ 20:13:40
URL: http://basilisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0