Skåne

Nu är jag tillbaka i min lägenhet efter en lång dag. Tåget från Mjölby var försenat 1 timme och 20 minuter, så typiskt! Men men, man ska inte klaga, jag hade ju historia att läsa så det var ju ingen risk för uttråkning.

Just nu håller jag på att försöka rädda en av mina blommor som tydligen anser sig ha fått för lite vatten under jul, det är väl fånigt hur känslig man kan vara! Har använt så kallade "semestervattnare", som fungerade finfint på den ena blomman i köket men inte på den andra (som är av samma sort)... Mycket märkligt! Funderar på att gå och duscha och lägga mig och läsa sen, skulle vara skönt!
Den här dagen räddades när jag öppnade frysen och upptäckte att jag hade köttfärssås, så skönt att slippa laga mat :)

Sov sött!

/F

Kommentarer
Postat av: Däjveed

Ja gå och lägg dig, blommor tröttnar ut en

2010-01-13 @ 20:59:09
URL: http://basilisk.blogg.se/
Postat av: tiny

matlådor is the shit ;)

2010-01-14 @ 00:14:32
URL: http://tinyprincess.blogg.se/
Postat av: Cissi

Du vet väl att man få ersättning om tåget är försenat en viss tid???.....

2010-01-18 @ 19:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0