Skönt

Slutade redan vid 15 idag! Så underbart, men vänta innan ni trillar av stolen, imorrn slutar jag 12 och på fredag med!!! Helt galet underbart! 
Idag var det upphängning och frivillig kritik på våra perspektivbilder, det gick bra. Mats sa åt mig att jag måste inse min förmåga att rita av saker, då den är väldigt bra. Kommentaren kom antagligen eftersom jag som alltid var lite självkritisk. Det kändes bra att höra, man får lite perspektiv då, det är så svårt att bedöma sina egna saker. 
Efter skolan var jag ut på promenad, hur skönt som helst. Jag tror dock att jag har fått en förbannelse som gör att jag får skavsår... Jag vet inte hur vanligt det är att man får skavsår av skor som man har haft i flera år som aldrig skavt förut. Världen är full av mysterier.

Sov gott tomtar och troll!

/F

Kommentarer
Postat av: mamma

Som sagt, kanske dags för ett par nya skor :)

2010-01-21 @ 11:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0