Sol

Jag bara älskar solen! Ingenting kan göra världen så vacker som just solen. Den kan vara jobbig, den kan blända dig, men se dig omkring, titta åt ett annat håll. Är det inte fantastikt hur vacker världen är? Och de allra bästa dagarna, när man bara får gå om omkring och vara i denna vackra värld.. Ta vara på alla dessa underbara dagar kära vänner, njut av det lilla. Gå ut i skogen, njut av tystnaden som bryts av snön som knarrar under skorna och solen som tränger sig in mellan trädens grenverk och låt den sprida ett leende över ditt ansikte när den lyser rakt in i dina ögon, glöm bort bekymmer och besvär. Det är dagar som dessa som förgyller tillvaron. Det gäller bara att ta vara på dem. 




Kram
/F

Kommentarer
Postat av: mamma

Det här ska jag tänka på när jag får promenera själv igen:( Du, jag och solen, du vet.

2010-01-08 @ 10:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0