Söthundarna

Har just kollat på "Ponnyakuten", ett nytt program som handlar om barn och ungdomar som har problem med sina ponnyer och får åka på ridläger till Tobbe Larsson för att få hjälp med sina problem. Det verkar jättebra! Efter "Ponnyakuten" var det mitt gamla favoritprogram "Stallkompisar" vilket jag följde slaviskt när jag var liten, kunde ju inte låta bli att titta lite nu. På något sätt är det något av en lättnad samtidigt som det är en besvikelse att inse att det inte känns lika spännande längre...

Här kommer de efterlängtade bilderna på mina älskade favvohundar! <3
OBS! De är vakthundar och därav mycket farliga, jag looovar!


Fabbe är väl medveten om vikten att titta in i kameran...


 och Simba har studerat topmodel noga och vet vilka poser som funkar. ;)

Kommentarer
Postat av: Däjveed

fabbe va sötast :) fina ögon

2010-01-17 @ 22:43:45
URL: http://basilisk.blogg.se/
Postat av: F

Haha, ja, han är skitsöt! :) Men när man lär känna Simba är hon oemotståndlig, jag menar, det finns en anledning att hon har fått en alldeles speciell plats i mitt hjärta. <3 Men som sagt, dom är underbara båda två! :)

2010-01-18 @ 22:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0