Tillbaka till verkligheten

Jahapp, då var skolan igång igen, dagen har ägnats åt perspektivlära med föreläsning och övningar. Riktigt roligt! Vi har nu installerat oss i Sveriges 11:e farligaste byggnad, känns tryggt. ;) Vårt rum kommer att bli toppen när vi är klara tror jag, en soffa och lite fina bilder så kommer det att bli riktigt riktigt trevligt! :)

När jag kom hem möttes jag av två överlyckliga hundar. Det är få saker som får mig att bli så glad och känna mig så uppskattad som dom. Niklas kom ut och pratade en stund och det kanske låter konstigt för er som inte har träffat dem, men jag kommer sakna dem jättemycket, dom har varit världens bästa hyresvärdar. Dom har ställt upp och framförallt brytt sig tusen gånger mer än dom har behövt och jag uppskattar det enormt mycket!

Nu ska jag gosa ner mig i min säng. Jag hoppas att alla har haft en trevlig dag!

Kram F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0